U principiu di i punti di vendita di cigarette elettroniche

U 15 d'aprile, u situ ufficiale di u Shenzhen Tobacco Monopoly Bureau hà annunziatu chì u "Shenzhen Electronic Cigarette Retail Point Layout Plan (Draft for Comment)" hè avà apertu à u publicu per cumenti è suggerimenti. Periudu di cumenti: 16 d'aprile à 26 d'aprile di u 2022.

U 10 di nuvembre di u 2021, a "Decisione di u Cunsigliu di Statu nantu à l'emendamentu di i Regolamenti nantu à l'Implementazione di a Legge di Monopoli di u Tabaccu di a Republica Populare Chine" (Ordine statale N ° 750, in seguitu chjamatu "Decisione") hè stata ufficialmente. annunciatu è implementatu, chjarificendu chì "sigarette elettroniche è altri prudutti di tabacco novi" In riferimentu à e disposizioni pertinenti di sti Regolamenti nantu à i sigaretti, "a decisione" hà datu à u dipartimentu amministrativu di monopoliu di u tabacco a responsabilità di a supervisione di e-cigarette per via di a forma legale. L'11 di marzu di u 2022, l'amministrazione statale di u monopoliu di u tabacco hà emessu misure di gestione di e-cigarette, è l'ottenimentu di una licenza di vendita di u monopoliu di u tabacco per impegnà in l'affari di vendita di sigarette elettroniche deve risponde à i requisiti di u layout ragionevule di i punti di vendita di sigarette elettroniche lucali.

Per implementà currettamente e decisioni di u Cumitatu Centrale CPC è di u Cunsigliu di Statu è u travagliu di l'Amministrazione di u Monopoliu di u Tabaccu di u Statu, in cunfurmità cù e lege, i regulamenti, e regule è i ducumenti normativi pertinenti, l'Amministrazione di u Monopoliu di u Tabaccu di Shenzhen hà furmatu un studiu cumpletu. nantu à u statu di sviluppu è e tendenze regulare di u mercatu di vendita di e-cigarette di a cità. "Piano".

Ci sò diciottu articuli in u Pianu. I cuntenuti principali sò: prima, clarificà a basa di formulazione, u scopu di l'applicazione è a definizione di punti di vendita di e-cigarette di u "Plan"; secondu, clarificà i principii di layout di punti di vendita di e-cigarette in questa cità è implementà a gestione di quantità di punti di vendita di e-cigarette; terzu, chjarificà a vendita di vendita di e-cigarettes Implementazione "un certificatu per una tenda"; quartu, hè chjaru chì nisuna impresa di vendita di e-cigarette ùn deve esse impegnata, è nisuna vendita di e-cigarette ùn deve esse stallata;

L'articulu 6 di u pianu stipula chì u Shenzhen Tobacco Monopoly Bureau implementa a gestione di quantità di punti di vendita di e-cigarette per ottene un equilibriu trà l'offerta è a dumanda in u mercatu di e-cigarette. Sicondu fattori cum'è u cuntrollu di u tabacco, a capacità di u mercatu, a dimensione di a pupulazione, u livellu di sviluppu ecunomicu è l'abitudini di cumportamentu di cunsumu, i numeri di guida sò stabiliti per u numeru di punti di vendita di e-cigarette in ogni distrittu amministrativu di sta cità. U numeru di guida hè dinamicamente aghjustatu regularmente basatu annantu à a dumanda di u mercatu, i cambiamenti di pupulazione, u numeru di punti di vendita di e-cigarette, u numeru di applicazioni, a vendita di e-cigarette, i costi operativi è i profitti, etc.

L'articulu 7 stipula chì l'uffizii di monopoliu di tabacco in ogni distrittu stabiliscenu u numeru di punti di vendita di e-cigarette cum'è u limitu superiore, è appruvà è emette licenze di vendita di monopoliu di tabacco secondu l'ordine di u tempu d'accettazione secondu a lege. Se u limitu superiore di u numeru di guida hè righjuntu, ùn sarà micca stallatu alcuna vendita di vendita addiziale, è a prucedura serà trattata secondu l'ordine di i candidati chì si mette in fila è in cunfurmità cù u principiu di "retirate one and advance one". L'uffizii di monopoliu di u tabacco in diversi distretti publicitanu regularmente l'infurmazioni cum'è u numeru di guida di punti di vendita di e-cigarette in a so ghjuridizione, u numeru di punti di vendita chì sò stati stallati, u numeru di punti di vendita chì ponu esse aghjuntu, è a situazione di fila in fila. a finestra di serviziu di u guvernu nantu à una basa regulare.

L'articulu 8 stipula chì "una tenda, una licenza" hè aduttatu per a vendita di sigarette elettroniche. Quandu una impresa di catena richiede una licenza di vendita di sigarette elettroniche, ogni filiera deve dumandà à l'uffiziu lucale di monopoliu di tabacco rispettivamente.

L'articulu 9 stipula chì quelli chì anu ricivutu una punizione amministrativa per a vendita di sigarette elettroniche à i minori o a vendita di sigarette elettroniche per mezu di e rete d'infurmazione per menu di trè anni ùn deve micca impegnà in l'affari di vendita di sigarette elettroniche. Quelli chì sò stati puniti amministrativamente per a vendita di sigarette elettroniche prodotte illegale o per fallu di cummerciu nantu à a piattaforma naziunale unificata di gestione di transazzione di sigarette elettroniche per menu di trè anni ùn deve micca impegnà in attività di vendita di sigarette elettroniche.

U 12 d'aprile, u standard naziunale per a sigaretta elettronica hè stata ufficialmente liberata. U 1 di maghju, e misure di gestione di cigarette elettroniche saranu ufficialmente implementate, è da u 5 di maghju, l'imprese di cigarette elettroniche cumincianu à dumandà licenze di produzzione. À a fini di maghju, diversi uffizii pruvinciali puderanu emette piani per u layout di i punti di vendita di e-cigarette. A prima mità di ghjugnu hè u periodu per e licenze di vendita di e-cigarette. Da u 15 di ghjugnu, a piattaforma naziunale di gestione di transazzione di e-cigarette operarà, è diverse entità cummirciali cumincianu operazioni di cummerciale. À a fine di settembre, u periodu di transizione per a supervisione di e-cigarette finisce. U 1 d'ottobre, u standard naziunale per e sigarette elettroniche serà implementatu ufficialmente, i prudutti standard non naziunali seranu lanciati ufficialmente, è i prudutti aromatizzati seranu ancu ritirati da u pruduttu.


Tempu di post: Jul-21-2023